2015 m. lapkričio 23 d., pirmadienis

Žmonės, gėris, motyvacija...

   Noriu su jumis pasidalinti nesenu įvykiu, kuris, visiems jo dalyviams, paliko gerą nuotaiką, gerą jausmą...
Savaitgaly sulaukiau skambučio: jauno balso klientė teiravosi, ar galėčiau išgraviruoti vienetinį gaminuką. Jai tai buvo skubu ir svarbu. Kad ir užimtas, bet sutikau, nors tai ir nebuvo labai pelningas užsakymas. Gal todėl, kad užsakovė buvo pasiryžusi atvažiuoti net iš rajoninio miestelio už 42 km nuo Šiaulių... Žmogus turi motyvaciją, todėl negalėjau atsakyti neigiamai.
Teko kelis kartus telefonu aiškinti kaip atrasti tą Vėtrungių gatvę, kol pro duris įžengė besišypsanti klientė. Reikėjo išgraviruoti ką tik nupirktą ir brangų daigtą, be galimybės pabandyti ir be teisės suklysti. Ne iš karto pavyko rasti teisingą graviravimo rėžimą, bet galutinis rezultatas - džiaugsmu spindinčios akys... Čia ir aš galėjau lengviau atipūsti, nes tiek paviršiaus padengimas, tiek forma reikalavo maksimalaus dėmesio ir kruopštumo. O tolesni įvykiai mane patį nustebino. Mano paslaugos tikrai nėra pačios pigiausios, bet pasakius kainą, išgirdau: tik tiek, ko taip pigiai? Čia jau pats nustebau, nes dažniausiai, dauguma derisi ir visaip stengiasi "numušti" kainą. Sakau, kad man tiek užtenka, bet jei norite ir esate patenkinta darbu, visada galite mokėti kiek vertinate. Gavau pinigą, kurio negalėjau priimti - pernelyg daug... Ieškojome kaip iškeisti. Ir kol radau kur, kol išsikeičiau - pareinu ir matau: tvirtai suspaustame kumštuke laikydama eurus, truputį sumišusi mergina, ištiesė juos man. Tikiuosi užteks, pasakė. Ten buvo beveik 40% daugiau nei prašiau... Atsisveikinome, kaip seni pažystami. Reklama "žmogus - žmogui" tikrai bus. Bet rašau ne tam, kad pasigirčiau didesniu uždarbiu - man tai paliko labai gerą, šiltą prisiminimą. Aš nuoširdžiai atlikau savo darbą ir kažkas nuoširdžiai jį priėmė ir įvertino... Manau, kad tas gerumo jausmas buvo abipusis. 
Ir kai teks kur nors su kažkuo kalbėti apie motyvaciją - turėsiu labai gražų ir tikrą pavyzdį... 
Džiaugiuosi, kad tai nėra pavieniai atvejai. Vadinasi, kažką gyvenime darau teisingai...

P.S.
Jei kas nors bandysite įžvelgti kažką "gauruoto", informuoju: klientė buvo su mama :).

1 komentaras: